fredag 23. mai 2008

Ekshibisjonist?

I dag har jeg bursdag! Hurra for meg! Og Ylva har bursdag! Hurra for henne og! Jeg synes bare det er SÅ kult å ha bursdag! Og da må jeg jo begynne å lure på; hvorfor det? Det er grunner i fleng til å ikke like denslags: 1. jeg har blitt ett år eldre. Det merkes vel på sett og vis. (På den andre siden, alternativet ville vært adskillig verre...) 2. jeg må bake, lage mat, invitere både store og små og til og med arrangere familietragedie (også kalt "voksenbursdag") i og med at Ylva også fyller år (men jeg liker jo å ha besøk...) 3. punkt to koster penger (men jeg får jo gaver. Og jeg elsker gaver! Er jeg materialist, tro?...) OK. La oss innse det. Jeg klarer ikke å finne så mange ulemper. Og i tillegg til alt dette får jeg masse meldinger, mailer, telefoner, facebookskriverier og det ene med det andre. Og det er jo så moro! Så sånn er det. Jeg er en ekshibisjonist...

Ingen kommentarer: