torsdag 9. oktober 2008

Lettere overarbeida,

men det er da ingen unnskyldning for ikke å blogge! Jeg leser jo uansett... I det siste har jeg pløyd gjennom Karin Slaughters Skin Privilege (kul nettside!) og Jonatahan Kellermans Obsession. To forfattere jeg vanligvis liker og som pleier å levere det jeg vil ha; blod, gørr, grøss og hvileløs lesing. Men denne gangen skuffa de begge to, gitt! Begge bøkene var sånn passe... Det var ikke Mo Hayders Tokyo! Den var genial! Men den sier jeg ikke så mye om ennå, for den skal vi diskutere i litteraturklubben snart. Etter at vi har vært på den årlige kulturquizen... :-) Også har jeg lest Kristian Klausens Måltidet i Emmaus og Tor Ærligs 90's love song. De skal jeg snakke om på årets Ungdomsbokgilde. Altså mer om dem også senere. Og så har jeg akkurat begynt på Johan Harstads Darlah. Har store forhåpninger! Egentlig vil jeg heller lese i den enn å jobbe, blogge, passe på håndtverkerne som akkurat nå setter inn ny vedovn, men sånn er livet... Ja, også hører jeg Gravstille av Arnaldur Indridason på lydbok når jeg pendler. Jøss, så mye jeg leser, egentlig...

Ingen kommentarer: