torsdag 24. juni 2010

Trekkspilltvillingene

Det er leseår, og det er ingen skam å lese lettlestbøker! Men det var ikke derfor jeg tok for meg denne, altså.
Levi Henriksen vet å skildre lett tragiske menn som har kommet skjevt ut i livet. Sånn er Simon i Trekkspill-tvillingene også. Men det er utrolig hvor mye tempo han kan få når bare drivkraften er på plass! Enten det dreier seg om et blodig mord eller en vakker kvinne. Eller begge deler...
Tror jeg brukte en drøy halvtime på denne, men ble både småskremt og lattermild, så dette er ingen lettvekter selv om den er grei å lese. Anbefales til verandakvelder eller pausene mellom VM-kamper. :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin blogg du har! :) Litt på siden, men jeg lurer på om Trekkspill-tvillingene virkelig er tvillinger? (I forbindelse med et innlegg om tvillinger i romaner på bloggen min.) :)

Mari sa...

Takk takk! :-)

Og joda, de er tvillinger. Og uenige om absolutt alt i hele verden... Verdt et nærmere bekjentskap. :-)

Anonym sa...

Takk for svar! :) Kanskje jeg skal lese denne etterhvert da, den høres jo ganske fornøyelig ut!